Genieten op 2 wielen:

Genietenop2Wielen.be” is dé fietsblog voor al wie graag en traag wil fietsen en niet veel tijd wil verliezen bij zijn zoektocht naar een geschikte fietsroute. Fietsen moet een beleving zijn en uitgewerkte fietsroutes kunnen daarbij helpen. Of de maker van de fietsroute daarin is gelukt, kan je lezen op deze fietsblog bij de “Fietsroutes” die Herman heeft beoordeeld. Bij “Ontdekken” lees je de reviews van zijn meest recente fietservaringen. “Onze selectie” zijn de fietsroutes die hij zelf al heeft gefietst en naar zijn mening minstens een 3/5 verdienen. Je kan fietsroutes selecteren op basis van de provincie of de regio waar je wilt gaan fietsen, de afstand die je aankan of de tijd die je hebt. En uiteraard wordt deze blog regelmatig aangevuld met nieuwe fietservaringen. Blijf op de hoogte van Herman’s nieuwe fietsbelevenissen en volg deze blog.

2016 - Mireille en Herman doorkruisen Cornwall:

Dit keer opteerden onze leden Mireille en Herman om tijdens de zomermaanden 2016 een rondje Cornwall te doen met de fiets. In zijn totaliteit fietsten ze 566 km en haalden hierbij 9360 hoogtemeters. Hun ervaringen penden ze ditmaal neer in een FB-pagina waarvan je hier de link hebt. De leuke teksten zijn voorzien van het nodige beeldmateriaal.

2014 - Mireille en Herman gaan fietsen langsheen de Loire:

De kogel is door de kerk. Ook deze zomer gaan Mireille en Herman een fietsreis maken maar met een veel bescheidener programma dan vorig jaar. Ze gaan ditmaal fietsen langs de Loire van Saint-Nazaire tot Nevers over een afstand van ongeveer 620 km. Dit parcour heeft als grote troef het geringe hoogteverschil dat dient te worden overbrugd. U kan deze rit volgen via hun blog.

2014 - WTC-Lambroek rijdt vanuit Massemen met de fiets naar Lourdes:

In 2014 heeft WTC-Lambroek het initiatief genomen om met de fiets vanuit Massemen naar Lourdes - Frankrijk te fietsen, een tocht van iets meer dan 1100 km. Momenteel staat de teller op een tiental deelnemers welke tussen 15 juli en 28 juli 2014 deze ondernemening zullen aanvatten. De voorbereiding en de tocht zelf kunnen jullie volgen op de blog welke door Freddy, Ivan en Patrick, allen deelnemers aan deze tocht, op regelmatige tijdstippen zal aangevuld worden. Wil je ze in hun onderneming een hart onder de riem steken plaats dan gerust een reactie op het blog.

2013 - Mireille en Herman fietsen naar Santiago de Compostela:

In 2013 fietsen Mireille en Herman vanuit Massemen naar Santiago de Compostela, een ritje van 2189 km. Hun voorbereidingen en trip kan u nalezen op hun blog. Op 12 juli starten ze te Massemen en hopen hun einddoel op 3 augustus te bereiken. U kan ze steeds moreel steunen door af en toe een reactie te plaatsen op hun blog. Wenst u gewoon via mail een berichtje te sturen dan kan dit via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Van hun avonturen zijn ook een aantal persartikels verschenen welke u kan nalezen op onze site onder de rubriek persartikels.

2012 - Frédéric De Backer en zijn Ronde van Frankrijk:

In 2012 nam ons clublid Frédéric De Backer deel aan de Ronde Van Frankrijk voor wielertoeristen. Zijn avonturen en foto's kan u zien op zijn blog. In totaal reed hij 3479 km voor het goede doel. Op zijn blog staan prachtige foto's, zeker de moeite om eens te bekijken.

2011 - Mireille & Herman fietsen naar Rome:

Hier kan u de blog lezen over de trip van onze twee leden Herman en Mireille op hun weg naar Rome. 2178 km met fiets en bagage geeft heel wat stof tot lezen. Vergeet ook niet de persartikels over hun avontuur er eens op na te lezen op onze site, u vindt ze hier.