WTC Lambroek

BoerenparlementWTC Lambroek Massemen is een wielertoeristenclub aangesloten bij Cycling Vlaanderen. De club werd opgericht in 1983 en het ledenbestand bestaat uit mannen en vrouwen. Bij WTC Lambroek kan je je eigen persoonlijke fietsambities invullen, je lichaamsconditie verbeteren. Naast sportiviteit vind je er ook een sfeer van kameraadschap en groepsgevoel.

Je hebt de keuze uit cyclotochten op zaterdag en zondag met de koersfiets. Dit van begin maart tot eind september.

Op zondag ligt het accent op het groepsgevoel. We starten en eindigen altijd samen aan het clublokaal voor een tocht van 50 à 60 km. De snelheid wordt aangepast aan de groep en is doorgaans gemiddeld 25km.
Op zaterdag wordt er iets sportiever gefietst en vertrekken we aan het lokaal voor een rit van 75 à 100 km. Het tempo is hierbij afgestemd op de iets beter geoefende fietser. De leden kunnen onderling afspreken via de Messenger groep.